ÇANKAYA İLETİŞİM MERKEZİ

444 06 01

Ziya Gökalp Caddesi No:11 B Blok Kat:6 Kızılay

Çankaya’da yaşayan vatandaşların sorunlarını ve önerilerini yıllardır Çözüm Merkezi adıyla çözüme kavuşturan Çankaya Belediyesi, yenilediği merkez ile halkın isteklerine çok daha hızlı yanıt verecek. Yeni adı “Çankaya İletişim Merkezi” olan birim eskisine göre yetişmiş personeli ve yeni anlayışı ile çok daha kapsamlı hizmet vermeye başladı.

444 06 01 çağrı merkezi, e-posta, whatsapp ve sosyal medya kanalları ile vatandaşlara hizmet verilen Çankaya İletişim Merkezi, Çankaya’da yaşayanların talep, öneri ve şikayetlerini doğrudan alıyor ve talebin alınmasından sonra en geç 48 saat içerisinde başvuru ile ilgili başvuru sahibine geri dönüş sağlıyor. Vatandaşların, torpil, parti, hemşehricilik gibi hiçbir ayrımcılık yaşamadan talep ve şikayetlerini iletebildikleri merkez, aynı zamanda Çankayalıların yönetime katıldığı iletişim kanalı olarak hayata geçirildi.

Bu sayfa 28967 kere görüntülendi.
<< Geri Dön