4 DAKİKADA ÇÖZÜM: HOŞ GELDİNİZ MASASI

ÇÖZÜM ODAKLI HIZLI VE MODEN HİZMET: 560 BİN ÇANKAYALIYI “HOŞGELDİNİZ” İLE KARŞILADIK

Çankaya sakinlerine, belediye binasındaki işlerinde daha fazla zaman kazandırabilmek için ana girişe, giriş çıkışların ayrı ayrı yapıldığı yeni kapı sistemini kurduk. Konuklarımızı gitmek istedikleri birime yönlendirecek, binaya hakim personeller görevlendirdik. Vatandaşı bürokrasiden uzak tutan ‘Hoş Geldiniz Masası’nı açtık. 40 kişilik güler yüzlü personeli sayesinde tüm resmi işlerinizi sadece üç dakikada çözen Hoş Geldiniz Masası ile Çankaya Çözüm Merkezi’nde iki yılda 560 bin Çankayalıya hizmet verdik. Mali Hizmetler Salonu’nu da banka düzeni şeklinde yenileyerek, vatandaşlarımız için daha konforlu ve çağdaş bir ortam sağladık.

40 KİŞİLİK UZMAN PERSONELİMİZLE, GÜNDE 1000 ÇANKAYALIYA HİZMET VERMEYE DEVAM EDİYORUZ...

HOŞ GELDİNİZ MASASI NEDİR?

  • Belediyeye ait her türlü evrak işiniz (imar, ruhsat denetim, dilekçe ve şikâyet, harita, çap bilgilendirme) için başvurabileceğiniz,
  • Çankaya Belediyesi Merkez Bina'da bulunan, sizi kapıda karşılayan,
  • 40 Kişilik uzman personel ile, günde en az 1000 kişiye hizmet verebilecek kapasitede,
  • Hızlı, etkili ve güler yüzlü hizmet sağlayan,
  • İşlerinizi ortalama 4 dakikada sonuca ulaştıran,
  • Oda oda, masa masa iş ve evrak takibinden kurtaran

Çankaya Belediyesi'nin bir hizmet birimidir.

HOŞ GELDİNİZ MASASI HANGİ BİRİMLERDEN OLUŞMAKTADIR?

  • Genel Evrak
  • Çözüm Merkezi
  • İmar İşlemleri
  • İmar Durum ve Bilgisi
  • Ruhsat Denetimi
  • Mali Hizmetler
  • Vezne

GENEL EVRAK

  • Vatandaşın talep, şikâyet dilekçe şeklinde alınması.
  • İş başvurularının kayıt altına alınması.
  • Kişi tanımı yapılarak kayıt alınması.

ÇÖZÜM MERKEZİ

  • Vatandaşın talep ve şikâyetlerinin ilgili müdürlüklere e-mail yolu ile bildirilmesi.
  • Müdürlüklerden gelen cevap doğrultusunda vatandaşı mesaj yolu ile bilgilendirme.
  • Gelen vatandaşı karşılama
  • Vatandaşı işlemleri ile ilgili birimlere yönlendirme
  • Yaşlı ve engelli vatandaşlara refakat etme ve işlemlerinde yardımcı olma

İMAR İŞLEM BÖLÜMÜ

  • Gelen evrak ve dilekçe kabulü
  • Gelen cevap yazılarının elden veya posta yoluyla muhataplarına iletilmesi

İMAR DURUM VE BİLGİSİ

  • Çankaya bölgesinde bulunan tüm imar adalarının güncel imar durumuyla ilgili bilgi verilmesi
  • Belediyemiz sınırlarında bulunan yerleşim yerlerine belge ve bilgilerin (harita ve uydu görüntüleri mimari proje, iskân belgesi)
  • Çankaya belediyesi sınırları içerisinde yapımı bitmiş ve halen çalışılan kentsel dönüşüm projeleri hakkında bilgi verilmesi.
  • Vatandaşın imar ile ilgili tüm soru ve sorunlarına, birimlerinden yardım alarak bilgilendirmek.

RUHSAT DENETİM

  • İş yeri açma ve çalışma ruhsatı için başvuracak vatandaşlara istenilen evrak listelerinin işaretlenip verilmesi.
  • Sıhhi Müessese, Umuma Açık İstirahat ve Eğlence İş yerleri için başvuru evraklarının kontrol edilip alınması ve tahakkuk oluşturulması.
  • İş Yeri Açma ve Çalışma Ruhsatı için başvuracak vatandaşlara başvuru yapmak istediği iş kolu hakkında bilgi verilmesi (İş yerinin fiziki kriterleri sağlayıp sağlamadığı, kat malikleri muafa katına tabii olup olmadığı, işyerinin 100 m mesafe yasasına uygun kriterlerde olup olmadığı,
  • Yol harcı tahakkukunun oluşturulması, eksik metrekareden dolayı oluşan tahakkukların kesilmesi,
  • İşyeri Çalışma Ruhsatlarının vekâlet veya elden yetkili kişiye teslim edilmesi.
  • Çıkan ruhsatın alınması için mesaj atılması.

MALİ HİZMETLER

  • Sicil sorgulama
  • Sicil oluşturma
  • Sicil birleştirme
  • Rayiç değer (Emlak borcu yoktur yazısı )
  • Yol katılım harcama bedeli (Asfalt borcu yoktur yazısı)
  • Emlak Ve Asfalt güncel hesap ekstresi
  • Emeklilik, ev hanımı, özürlüler için emlak vergisi muafiyeti
  • Emlak satış bildirimi (kayıt kapama)
  • Adres-TC ve iletişim bilgilerini güncelleme.
  • Veraset ve harçlar için ilişik kesme değeri belirleme.
  • Belediyemizde gayrimenkul kaydına rastlanıp, rastlanmadığına ait bilgi verilmesi (Askerlik, Toki)

VEZNE

  • Belediyemiz ile ilgili tüm ödemeler

ÇÖZÜM MERKEZİ'NDE NELER YAPIYORUZ?

  • Vatandaşın talep ve şikâyetlerinin ilgili müdürlüklere e-mail yolu ile bildiriyoruz,
  • Müdürlüklerden gelen cevap doğrultusunda vatandaşı mesaj yolu ile bilgilendiriyoruz,
  • Gelen vatandaşı karşılıyoruz,
  • Vatandaşı işlemleri ile ilgili birimlere yönlendiriyoruz,
  • Yaşlı ve engelli vatandaşlara refakat etme ve işlemlerinde yardımcı oluyoruz.
BELEDİYEMİZ İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORU VE SORUNLARINIZDA HOŞGELDİNİZ MASASINA GELİN SİZİ BİLGİLENDİRELİM…
Bu sayfa 130423 kere görüntülendi.
<< Geri Dön